fattig som en kyrk råtta

eller de små liven har kanske tur att hitta något varmt hus som gömmer en massa gosaker.
själv försöker jag att hitta lösningar på saker som nog inte har en lösning ,vilket resulterar i att nattsömnen har många deltagare.försöker trösta mig sjäv med att det blir en ny dag i morgon(eller iövermorgon)Med en elva åring som har legat sjuk i tre dagar och nu pötsligt kommer på att hon har hur mycket energi som helst så börjar också mitt tålamod ta slut.(JAG HAR VARIT HENNES PERSONLIGA DAG OCH NATT PASSUPP)En som jublar över systerns tillfrisknande är 2 åringen som visserligen har varit överaktiv de senaste dagarna men nu fått till baka sin stora idol .SÅ DUBBELT UPP.Vem trodde att 40 år skulle kännas som 89,5, det enda som saknas är alla rynkormen de göms under lite runda former.bloggili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0